FAQ
1. Jakie są rodzaje wysyłki i ich cena?
- Przesyłka pocztowa (zwykła, jak i za pobraniem)
- Przesyłka kurierska (zwykła, jak i za pobraniem)
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy
2. Jak wygląda zwrot produktów?
Każdy kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 2 tygodni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W ciągu kolejnych 14 dni, zwrócimy Państwu poniesione koszty (sposób zwrotu kosztów jest uzależniony od sposobu płatności).
Klienci zobowiązani są do odesłania towaru w ciągu 14 dni na swój koszt.
Jeśli chodzi o reklamację, obowiązują przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Szczegółowe informacje znajda Państwo w naszym Regulaminie.
3. Jakie są rodzaje płatności w sklepie?
Oferujemy płatność gotówką i przelewem tradycyjnym. Można również użyć płatności online, np. przez system Przelewy24. Istnieje także opcja zapłaty za pobraniem.
4. Czy w sklepie obowiązują jakieś rabaty?
Jak najbardziej! Żeby skorzystać z naszych rabatów, należy posiadać konto w sklepie i dokonywać zakupów będąc zalogowanym.
- klient, który na zakupy wydał 500 zł, otrzymuje rabat w wysokości 5%,
- klient, który na zakupy wydał 2500 zł otrzymuje rabat w wysokości 8%,
- klient, który na zakupy wydał 5000 zł otrzymuje rabat w wysokości 10%.
Szczegółowe zasady otrzymywania rabatów znajdują się tutaj.