Wersje językowe
Zwroty i reklamacje

Każdy ceniony sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.My jako firma MARSPAW przedstawiamy Państwu możliwości składania takich reklamacji:

Jak złożyć reklamację?

Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:

  • pisemnie na adres: ul.Nowa Wola Gołębiowska 119 Radom 26-600
  • w formie elektronicznej na adres: sklep@marspaw.pl.

Jakie informacje musisz załączyć podczas złożenia reklamacji:

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

  1. Datę zakupu towaru oraz okoliczności zgłoszenia reklamacji np. (wady,uszkodzenia lub braku elementu towaru)
  2. żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia.
  3. danych kontaktowych składającego reklamację (imię nazwisko numer kontaktowy)

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody np.(zdjęcia,dokumenty) związane z przedmiotem reklamacji.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie należy wysłać zwracany produkt:

Produkt należy wysłać na adres firmy:

Puh Marspaw Mariusz Musiał

ul.Nowa Wola Gołębiowska 119

 

Ważne!

Kupujący korzystający w prawa rękojmi zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć wadliwy produkt na adres firmy podany powyżej.

 

 

 

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium